Konto
Leia kiirelt abi või jaga oma kogemusi teistega meie kasutajate foorumis või ühendu meiega kirja teel: support@edicy.com või helista: 7460 064
Sisukord
- Kuidas ma oma veebilehele sisse saan logida?
- Mul ei õnnestu oma veebilehele sisse logida parooliga, mille mulle saatsite.
- Kuidas ma oma salasõna muuta saan?
- Kuidas ma saan kiiresti liikuda oma olemasolevate veebilehtede vahel?
- Kas ma saan oma kodulehele kasutajaid lisada?
- Kas ma saan oma kodulehelt kasutajaid eemaldada?
- Kas ma saan piirata kasutaja õigusi?
- Kas ühe meiliaadressiga on võimalik luua mitu kontot?
- Maksin Edicy eest, kuid mulle tundub, et see ei läinud läbi. Miks?
- Kuidas ma saan kustutada oma konto või veebilehe?
Kuidas ma oma veebilehele sisse saan logida?
Oma veebilehele saate sisse logida kolmel erineval viisil. Lihtsaim viis on sisse logida läbi www.edicy.com, kus lehe ülemises servas on keskel nupp "Logi sisse", mispeale logitakse teid sisse lehele, mida viimati kasutasite.
Sisse logimise nupu leiate ka oma veebilehe alumisest äärest, kus on link "Edicy. Igaüks saab luua veebilehe".
Kuid kui olete oma kujundust muutnud, ei pruugi teil seda ikooni olla. Sel juhul saate sisse logida kui lisate sõna "admin" oma veebilehe aadressi lõppu (nt. www.minufirma.ee/admin või minunimi.edicypages.com/admin või minunimi.edicy.co/admin).
Mul ei õnnestu oma veebilehele sisse logida parooliga, mille mulle saatsite.
Kontrollige veel kord, kas te trükkisite parooli õigesti. Kui te kopeerisite ja kleepisite parooli kirjast paroolikasti, siis veenduge, et te kogemata ei kopeerinud ka üleliigset tühikut. Proovige parooli uuesti trükkides sisestada, kui ka see ei õnnestu, vajutage parooli kasti kohal olevat linki "ununenud?". Kui ükski neist juhistest ei aidanud, siis võtke meiega ühendust: support@edicy.com.
Kuidas ma oma salasõna muuta saan?
Salasõna muutmiseks valige alumiselt ribalt "Seaded" → "Inimesed" ja klikkige enda profiilil "Muuda" ning vahetage salasõna.
Kuidas ma saan kiiresti liikuda oma olemasolevate veebilehtede vahel?
Kui olete oma meiliaadressile registreerinud rohkem kui ühe veebilehe (konto), siis saate nende vahel lihtsalt liikuda, klikkides "Seaded" ikoonil. Peale seda näete kõiki oma e-mailiga seotud veebilehti ning neil klikates saate nende vahel liikuda.
Samas kohas on võimalik teha endale ka uus veebileht vajutades lingil "Tee uus sait".
Kas ma saan oma kodulehele kasutajaid lisada?
Jah, saate ning see on päris lihtne. Minge "Seaded" → "Inimesed" → "Kutsu uus kasutaja". Sisestage oma sõbra meiliaadress, mille järel saadetakse talle kutse lehe muutmiseks. Kui teie sõber on uus Edicy kasutaja, siis juhatakse ta vaatesse, kus tal palutakse sisestada parool. Olles parooli sisestanud, juhatatakse ta juba edasi lehe admin keskkonda.
Kui teie sõber on aga juba Edicy kasutaja, siis peab ta kõigest klikkima ühel veebilingil, mis saadetakse talle kutsega meili peale.
Kas ma saan oma kodulehelt kasutajaid eemaldada?
Jah, saate ning see on päris lihtne. Valige menüüst "Seaded" → "Inimesed" ning eemaldage soovitud kasutaja nupuga "kustuta".
Kas ma saan piirata kasutaja õigusi?
Jah, saad küll. Kasutajate õigusi on võimalik muuta neile erinevaid rolle määrates. Iga kasutaja saab olla saidi omanik või toimetaja. Uued kasutajad on vaikimisi määratud toimetajateks. Rolli muutmiseks tuleb kasutajate loetelu juures vajutada lingile "muuda" ning kasutaja kaardi juures valida parempoolsest tulbast "Muuda omanikuks".
Kas ühe meiliaadressiga on võimalik luua mitu kontot?
Jah, on küll. Selleks minge www.edicy.com esilehele ning klikkige "Proovi tasuta" nupul. Kui olete meiliaadressi sisestanud, juhatatakse Teid uude aknasse, kus avaneb kaks valikut, kas luua uus koduleht või olemasolevale leheküljele sisse logida.
Maksin Edicy eest, kuid mulle tundub, et see ei läinud läbi. Miks?
Makse ebaõnnestumisel võib olla mitu põhjust.
- Esiteks, veenduge, et kasutate makse teostamiseks krediitkaarti, sest Edicy eest ei ole võimalik maksta deebetkaardiga
- Teiseks võib probleem olla selles, et teie krediitkaardil ei ole piisavalt vabu vahendeid. Ärge muretsege, te võite uuesti proovida ning valida lühema makseperioodi.
- Kolmandaks võib makse mitte läbi minna seetõttu, et tegemist on pettusekahtlusega. Seda juhtub vahel, isegi kui te olete täiesti seadusekuulekas kodanik. Sellisel juhul soovitame proovida maksta PayPal'i või internetipanga kaudu. Kui teil ei ole PayPal'i kontot, siis kirjutage meile aadressile support@edicy.com ja me leiame teie probleemile lahenduse.
Kui te aga tegelikult proovisite meie maksesüsteemi petta ja jäite vahele, siis sellisel juhul on tore näha, et meie süsteem on pettusekindel.